Telefon Bankacılığı
# #

Telefon Bankacılığı

Müşteri İletişim Merkezi’ne nasıl ulaşabilirim?

Tüm telefonlardan alan kodu çevirmeden direkt 444 00 00’ı tuşlayarak Müşteri İletişim Merkezi’mize ulaşabilirsiniz.

Müşteri İletişim Merkezi’ni aradığımda herhangi bir ücret öder miyim?

Müşteri İletişim Merkezi’ne sabit telefon ile yapılan aramalar şehir içi konuşma ücreti üzerinden ücretlendirilir. Cep telefonuyla yapılan aramalarda ise bağlı olduğunuz GSM operatörünün tarifesi uygulanır.

Müşteri Temsilcisine nasıl bağlanırım?

TC Kimlik numaranızı/kart numaranızı/müşteri numaranızı girdikten sonra sırasıyla 6 ve 2 tuşlarına basarak, başka bir tuşa basmadan bekleyiniz.  

Telefon Bankacılığına nasıl başvurabilirim?

Telefon Bankacılığı başvurusu, şubeden ya da İnternet Şube’sine giriş yapıldıktan sonra menüdeki “Başvurular-Telefon Bankacılığı Başvuru” adımından yapılabilmektedir. Şifre belirleyebilmek için 7 gün 24 saat 444 00 00 numaralı Müşteri İletişim Merkezi’mizi arayabilirsiniz.

Müşteri İletişim Merkezi’nden yapılabilecek finansal işlem limitleri nelerdir?
Telefon Bankacılığı İşlem Limitleri
İşlem Adı Alt Limit Üst Limit Günlük Limit Aylık Limit
Hesaplarım Arası Havale (TL) 1 10.000 40.000 100.000
Havale (TL) 1 10.000 40.000 100.000
Repo Talimatı (TL) 250 5.000 5.000 -
Fon Satış (TL) Değişken Limitsiz** 3000* -
Fon Alış (TL) Değişken Limitsiz** Limitsiz** -
Hazine İhalesi Katılımı (TL) 100 5.000 5.000 -
Hazine Bonosu Alış (TL) 100 5.000 5.000 -
Hazine Bonosu Satış (TL) 100 5.000 5.000 -
Eurobond Alım (USD/EUR) 100 5.000 5.000 -
Eurobond Satış (USD/EUR) 100 5.000 5.000 -
Döviz Alış (USD) 1 10.000 40.000 100.000
Döviz Satış (USD) 1 10.000 40.000 100.000
Kredi Kartı Ödeme-Kendi (TL) 1 10.000 40.000 100.000
Başka Kredi Kartı Ödeme (TL) 1 10.000 20.000 50.000
EFT - Kredi Kartına (TL) 1 10.000 20.000 50.000
EFT - Hesaba (TL) 1 10.000 40.000 100.000
Fatura Ödeme (TL) 1 10 50 50
Müşteri İletişim Merkezi’nden yaptığım işlemlerin dekontunu nasıl alabilirim?

Müşteri İletişim Merkezi’mizden yaptığınız işlemlerin dekontunu, müşteri temsilcilerimize bağlanarak talep edebilirsiniz. İnternet Şubemizi kullanıyorsanız, hesap hareketlerinizi sorgulayarak da istediğiniz işlemin dekontunu e-posta/faks ile talep edebilirsiniz.

Kişisel bilgilerimde yanlışlık veya eksiklik olduğu için işlem yapamıyorum ne yapmalıyım?

Kişisel bilgilerinizi güncellemek için size en yakın Şube’mize başvurmanız gerekmektedir.

Müşteri İletişim Merkezi menüsünde hangi tuşlamalar ile nereye ulaşabilirim?

Müşteri İletişim Merkezi menüsü için lütfen tıklayınız.

​​